امام جمعه موقت آبدان:

انقلاب با مقابله با نظام سلطه پشتیبان مستضعفین است

حجت‌الاسلام «حبیب پهلوزاده» با بیان این که انقلاب با مقابله با نظام سلطه توانسته پشتیبان مستضعفین باشد، گفت: ۴۰ سال پیروزی انقلاب یعنی ۴۰ سال شکست دشمن که با عزت و سربلندی این ملت با خون مردم به دست آمده است.
کد خبر: ۳۳۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ - 01February 2019

انقلاب با مقابله با نظام سلطه پشتیبان مستضعفین استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «حبیب پهلوزاده» امام جمعه موقت شهر آبدان در خطبه های این هفته آبدان اظهار داشت: امروز ۱۲ بهمن مصادف با ورود امام خمینی به میهن عزیز است و  آخرین فتنه دشمن در حال مهار شدن است.

وی با اشاره به اصول انقلاب اسلامی درباره عدالت افزود: غربگرایان درمقابل عدالت خواهی، توسعه را بیان می کنند. عدالت یک شاخص قرآنی است اما حد و حدود توسعه توسط استکبار تعیین می شود. در توسعه خبری از اقتصاد مقاومتی و احکام الهی نیست. اگر امروز برخی رشد های قارچ گونه دارند، از ثمرات اقتصادی توسعه ای غربی است.

پهلوزاده تأکید کرد: با همه این فشارها امام پس از ۱۵ سال دوری از وطن در میان استقبال بی نظیر مردم به میهن بازگشت. چند روز بعد نیز اعلام فرمود که دولت موقت تشکیل می شود و بازرگان را مامور تشکیل دولت موقت کرد.

امام جمعه موقت آبدان خاطرنشان کرد: دشمن تصور انقلاب اسلامی ایران نمی کرد که مردی با این سن بتواند این کار را انجام دهد.

وی با بیان این که این انقلاب با مقابله با نظام سلطه توانسته پشتیبان مستضعفین باشد، گفت: ۴۰ سال پیروزی انقلاب یعنی ۴۰ سال شکست دشمن، که در موارد متعددی از جمله کودتای نوژه، حادثه طبس، و شکست در مقابل برنامه هسته ای ما و شکست در سوریه و عراق و لبنان از این جمله است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار