امیر آراسته:

«شهدا» قدرت اصلی بازدارندگی کشورمان هستند

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: به اعتقاد من قدرت بازدارندگی ما سلاح و موشک‌های ما نیست، بلکه قدرت بازدارندگی اصلی ما «شهدا» هستند.
کد خبر: ۳۰۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ - 22July 2018

«شهدا» قدرت اصلی بازدارندگی کشورمان هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی صبح امروز (یکشنبه) در ششمین همایش «قدم تا قلم» در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار داشت: سلاح و موشک ابزار هستند و ماشه این ابزارهای نظامی در زمان هشت سال دفاع مقدس در دست شهدای با اراده و با صلابت ما بود؛ بنابراین من قدرت بازدارندگی اصلی را «شهدا» می‌دانم.

وی افزود: ایستادگی، مقاومت، ایثار، فداکاری، شجاعت و پایمردی، مفاهیمی با بار معنوی بالا بوده که شهدا ترجمان این مفاهیم هستند.

رئیس هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: شهدا امام‌زادگان عشق هستند که امروز به یُمن برگزاری این همایش در قالب پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای ارتش برای این شهیدان تبارنامه تهیه شده است.

امیر آراسته با بیان اینکه با شهدا می‌توانیم دوست و دشمن را از هم تشخیص دهیم، گفت: شهدا میراث فرهنگی و معنوی هستند که باید همه در ثبت و یادبود این میراث گران‌بها اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار