وصیت‌نامه شهید کریم احمدنژاد/ هستی همه از آن خداوند قادر است

شهید احمدنژاد در وصیت‌نامه خود آورده است: «سفارش و وصیت من به همه‌ی خواهران و برادران عزیز این است که بدانند و آگاه باشند که هستی همه، از آن خداوند قادر است. روزی به سوی او باز خواهیم گشت.»
کد خبر: ۲۷۸۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 21March 2018

وصیت‌نامه شهید کریم احمدنژاد/ هستی همه از آن خداوند قادر استبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «کریم احمدنژاد» هشت مهر ۱۳۲۵ در اندیمشک چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۶ تیر ۱۳۶۱ در شرق بصره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«به نام خدایی که شهدا با شوق و علاقه‌ی کامل به سوی او در حرکت و پروازند و هرگز، یک لحظه از راهی که به سوی آن در حرکت‌اند، دلسرد و مایوس نشدند.

و، اما سفارش و وصیت من به همه‌ی خواهران و برادران عزیز این است که بدانند و آگاه باشند که هستی همه، از آن خداوند قادر است. روزی به سوی او باز خواهیم گشت!

پس غرور و تکبر هیچ معنایی نخواهد داشت. اصلا مگر پست و سمت‌های دنیوی چه ارزشی دارد که بخواهید به خاطر تصاحب آن از مردم جدا شوید؟ و دچار غرور و کبر گردید؟! که در این صورت بیمار خواهید بود و بدانید، فروتنی در برابر خدای بزرگ، باعث آرامش روح و روان می‌گردد.

سفارش دیگر من این است که دستورات انسان‌ساز قرآن را اجرا نمایید و بدانید تنها رسیدن به سعادت هر دو جهان، تمسک جستن به قرآن است و انس به این کتاب پر از امید و برکت را دریابید و در عمل به دستوراتش بکوشید.

همه‌ی شما را به خدا می‌سپارم و امیدوارم تحت سرپرستی امام زمان (عج) زندگی نمایید.

والسلام»

انتهای پیام/ ۱۸۱

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
0
0
سلام اطلاعاتتون در مورد محل شهادت و تاریخ شهادت اشتباست حتی توی یکی از سایت ها اشتباها متاهل زده بودند وضعیت تاهل رو
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار