امام جمعه ایلام:

برگزاری کنگره شهدا اقدامی ماندگار در جهت تکریم فرهنگ ایثارگری است

آیت الله محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزاری کنگره‌های شهدا را اقدامی ارزشمند در جهت حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و جانفشانی ملت ایران در آن برهه تاریخی ذکر کرد.
کد خبر: ۲۷۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ - 13December 2017

به گزارش دفاع پرس از ایلام، آیت الله محمدنقی لطفی ظهر امروز (۲۲ آذر) در نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران و به ویژه ایلامی های مرزدار و قهرمان همه دارایی خود را برای دفاع از این سرزمین در دوران دفاع مقدس فدا کردند و با تحمل سخت ترین مشکلات و تحریم ها دشمن بعثی را به زانو درآوردند.

وی افزود: این ملت بزرگ بهترین فرزندان خود را در این راه پرخطر فدا کردند تا گزندی این انقلاب را که ادامه دهنده فرهنگ و مکتب تشیع بعد از ائمه معصومین (ع) است، وارد نشود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: امروز بر همه آحاد ملت و بویژه مسئولان واجب است که ادامه دهنده راه این عزیزان باشند و تمام توان خود را بکار بگیرند تا آن ارزش ها فراموش نشده و به نسل های آینده انتقال یابد.

آیت الله لطفی لزوم برگزاری کنگره شهدای استان را مورد تاکید قرار داد و از مسئولان مربوطه خواست در این مسیر برنامه ریزی مدونی برای اجرای باشکوه آن انجام دهند.

وی اضافه کرد: هرچه این فرهنگ ایثارگری در جامعه نمود بیشتری داشته باشد، دشمنان و در راس آن آمریکای جهانخوار و رژیم منحوس صهیونیستی نخواهند توانست به مطامع پلید خود دست پیدا کنند.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناخت قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب را محکوم کرد و گفت: بدون شک این اقدام موذیانه نیز باعث بیداری بیشتر ملت های اسلامی در برابر این رژِیم نامشروع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها