با حضور فرمانده کل سپاه صورت گرفت؛

الحاق هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه

با حضور سرلشکر جعفری مراسم الحاق هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ - 13December 2017

الحاق هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه+ تصاویربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی‌ کل سپاه و دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه مراسم الحاق رسمی هواپیماهای بال ثابت و دوزیست آب نشین به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه اظهار داشت: روند بالا بردن توان و استطاعت نیروی دریایی و نیروهای دیگر سپاه یک روند دائمی است و تعطیل پذیر نبوده و نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: الحاق این پرنده های آب نشین به نیروی دریایی سپاه در همین راستا است.

سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: این قدرت ها مدام دنبال این هستند که آرزوهایشان را از صفحات ذهنشان به واقعیت های روی زمین تبدیل کرده و برای همین هم هزینه می کنند.

سردار سلامی اظهار کرد: ما هم در چنین میدانی هستیم و باید این قدرت به تدریج اما پرشتاب به بلوغ برسانیم. ما الان با آن بخش از قدرتهایمان که به بلوغ رسیده اند توانسته ایم موازنه را با قدرت ها برقرار و بازدارندگی ایجاد کرده، دشمن را به عقب رانده و به شکست وادار کنیم و این در خیلی از جنبه ها رخ داده است و در سایر جنبه ها این برای ما یک راهبرد اساسی است.

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هواپیماهایی که در این مرحله به سازمان نیروی دریایی سپاه پیوستند با قابلیت‌های گوناگون گشت و شناسایی، پشتیبانی، امداد و نجات، آتشنشانی، ترابری دریایی و... از توانمندی فرود در آب، حرکت در آب به مانند یک شناور تندرو و همچنین کلیه عملیات‌های پروازی در ارتفاع‌های گوناگون برخوردارند و به دلیل بهره مندی از این قابلیت به پرندگان دوزیست و آب نشین مشهور هستند.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها