امام جمعه بهشهر:

شهید «ییلاقی» نسبت به ارزش‌های انقلاب و حمایت از ولی فقیه بی‌تفاوت نبود

امام جمعه بهشهر گفت: شهید «ییلاقی» نسبت به انقلاب و ارزش‌های انقلابی و حمایت از ولی‌فقیه با هيچ كس تعارف نداشت و در اوج سختی‌ها و بیماری‌های ناشی از جانبازی با تبسم و با تواضع و شاکر خداوند بود.
کد خبر: ۲۷۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ - 13December 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «سیدعربعلی جباری» امام جمعه بهشهر عصر امروز در دیدار با خانواده سردار شهید «علی ییلاقی اشرفی»، اظهار داشت: شهید ییلاقی شخصیتی با صلابت، انقلابی، متخلق به اخلاق الهی و شاکر درگاه خداوند و بسیار صبور و شکیبا بود.
وی با بیان اینکه سردار ییلاقی آنچه را که وظیفه دینی می‌دانست انجام داد، افزود: یکی از نشانه‌های اولیای خداوند این است که رنج‌ها را تحمل می‌کنند و صبوری می‌ورزند تا به راحتی و آسایش ملکوتشان دست یابند.
امام جمعه بهشهر با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی سردار ییلاقی بیان کرد: شهید ییلاقی نسبت به انقلاب و ارزش‌های انقلابی و حمایت از ولی‌فقیه با هیچ کس تعارف نداشت و در اوج سختی‌ها و بیماری‌های ناشی از جانبازی با تبسم و با تواضع و شاکر خداوند بود.
این مسئول با بیان اینکه صلابت، شجاعت و استواری سردار زبانزد عام و خاص  بود، تصریح کرد: شهید ییلاقی در مقابل کسانی که به دنبال حاشیه برای انقلاب و ارزش‌ها و مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) بودند به شدت برخورد می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه سردار ییلاقی شخصیتی بود که وظیفه دینی خود را به خوبی انجام می‌داد، گفت: سردار ییلاقی در برابر رنج جانکاه جانبازی صبر کرد تا به آسایش ابدی دست یافت.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار