سردار کارگر:

عموم مردم مخاطبین مراکز فرهنگی دفاع مقدس هستند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: دفاع مقدس به تمامی جناح‌ها و گروه‌ها تعلق دارد و بازدید کنندگان از مراکز فرهنگی دفاع مقدس عموم مردم هستند.
کد خبر: ۲۷۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ - 13December 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با تبریک انتصاب استاندار جدید اظهار داشت: مردم یزد استحقاق داشتن مرکز فرهنگی را دارند که این مهم با عنایت و توجه مسئولین محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال قرار است 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان های یزد، اصفهان، فارس، مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، دزفول و کرمانشاه به طور همزمان  به دست رییس جمهور و رییس کل ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یادآور شد: استاندار پیشین یزد برای راه‌اندازی این مرکز تلاش‌های زیادی کردند اما امیدوارم مشکلات پیش روی این مرکز فرهنگی با همکاری لازم از سوی استاندار جدید حل شود.

سردار کارگر ادامه داد: به زودی در فضای بیرونی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد یک شهید گمنام دفن خواهد شد که تحقق این امر درحال پیگیری است.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس به تمامی جناح‌ها و گروه‌ها تعلق دارد و بازدیدکنندگان از مراکز فرهنگی دفاع مقدس عموم مردم هستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: در این مجموعه باید جایگاهی برای شهدای مدافع حرم نیز اختصاص داده شود؛ این جایگاه باید جایگاهی امن برای جوانان، بسیجیان و خانواده شهداء باشد.

سردار کارگر بیان کرد: به همت استاندار، شهردار و دیگر مسئولین مشکلات به زودی مرتفع و این مجموعه افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار