خاطرات شهیدان رستم‌خانی، جعفری، ثمین‌تاب و حسینی چاپ می‌شوند

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از مشکلات دخیل در حوزه نشر کتاب خبر داد و گفت: متاسفانه برخی مشکلات موجب کسادی بازار کتاب شده است.
کد خبر: ۲۷۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ - 13December 2017

خاطرات شهیدان رستم‌خانی، جعفری، ثمین‌تاب و حسینی چاپ می‌شوندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سیدشمس‌الدین موسوی در گفت‌وگویی اظهار داشت: نشر آثار دفاع‌ مقدس یکی از اقدامات مهم و ارزشمند در حوزه تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شود که در این مسیر خوشبختانه شاهد چاپ آثار ارزشمند در راستای پاسداشت دفاع‌ مقدس هستیم و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه استان زنجان تاکنون چهار عنوان کتاب در حوزه خاطرات شهدا و رزمندگان چاپ کرده است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال‌ جاری شاهد چاپ سه جلد کتاب نیز خواهیم بود.

به گفته وی، تاکنون کتاب خاطرات شهیدان داوود مرادخانی، شهید عباس منتخبی، رزمنده جانباز خلیل عباسی و یک مجموعه خاطرات متعلق به رزمنده خرمدره‌ای توسط این مرکز چاپ شده است و در صورت تامین اعتبار شاهد چاپ کتاب خاطرات شهیدان میرزاعلی رستم‌خانی، عبدالوهاب جعفری، بقا ثمین‌تاب و سیدصادق حسینی تا پایان امسال خواهیم بود.

موسوی افزود: متاسفانه وضعیت کتاب در کشور و استان مطلوب نیست؛ چرا که مشکلاتی که در حوزه کتاب با آن مواجه هستیم موجب شده تا شاهد کسادی در بازار کتاب باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: نبود توزیع متوازن در بازار نشر کتاب، بی‌توجه به نیاز مخاطب و ... از جمله مشکلاتی است که در فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و این مشکلات تنها شامل نشر آثار دفاع‌مقدس نیست، بلکه همه حوزه‌ها را در برمی‌گیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما
پربیننده ها