مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

وظیفه امروز ما معرفی شهدا به جامعه است/ شهدا به همه مردم تعلق دارند

سردار «مهدی ظفری» گفت: وظیفه امروز ما این است که شهدا را به جامعه معرفی کنیم، بنابراین باید رفتار، اعمال و عملکرد ما از بقیه بهتر بوده تا جامعه هدف نیز پذیرای حرف ما باشد، از این رو باید در همه کار‌ها و امور مختلف، شهیدان را الگوی واقعی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۲۷۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ - 13December 2017

وظیفه امروز ما معرفی شهدا به جامعه است/ شهدا به همه مردم تعلق دارند

به گزارش دفاع پرس از همدان، جمعی از اعضای ستاد یادواره شهدای بخش «زرین دشت» از توابع شهرستان «نهاوند» با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان با سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار ظفری در این دیدار، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب به‌ویژه هشت هزار شهید گران‌قدر استان همدان، اظهار داشت: امروز همه ما به نوعی مدیون شهدا هستیم و همواره باید خود را بدهکار آن‌ها بدانیم.

وی در ادامه با بیان این‌که بدون شک شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند، اضافه کرد: نباید شهید را متعلق به قشر و گروه خاصی دانست، چرا که شهدای گران‌قدر به همه مردم تعلق داشته و به فرموده رهبر معظم انقلاب «شهدا همانند آیه‌های قرآن، مقدس هستند.»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما این است که شهدا را به جامعه معرفی کنیم، بنابراین باید رفتار، اعمال و عملکرد ما از بقیه بهتر بوده تا جامعه هدف نیز پذیرای حرف ما باشد، از این رو باید در همه کار‌ها و امور مختلف، شهیدان را الگوی واقعی خود قرار دهیم و از سیره آن مقربین به درگاه پروردگار متعال بهره‌مند شویم.

وی یادآور شد: امروز باید تلاش فعالان حوزه ایثار و شهادت این باشد که بیش از پیش به دنبال معرفی شهدا به همه اجتماع و به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند معطوف شود.

سردار ظفری در پایان با بیان این‌که باید به دنبال گسترش برگزاری مراسم‌های مربوط به شهدا و یادواره‌ها باشیم، افزود: برگزاری یادواره‌ها و مراسم‌های بزرگداشت مختلف برای شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هم‌چنین شهدای عظیم‌الشان مدافع حرم، مسیر معرفی شهدا را هموار می‌کند چرا که راه و مسیر زندگی شهدا چراغ روشنی برای همه دوران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار