سردار مهماندار خبر داد؛

آموزش هفت هزار موتورسوار متخلف تهرانی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آموزش هفت هزار موتورسوار متخلف تهرانی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ - 13December 2017

آموزش 7 هزار موتورسوار متخلف تهرانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدرضا مهماندار» رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: استفاده از موتور سيكلت به لحاظ سهولت در تردد و پايين بودن هزينه خريد و نگهداری به وسیله‌ای برای تردد و بعضاٌ امرار معاش افراد جامعه تبدیل شده است.

وی افزود: اما متاسفانه برخی از موتورسواران با زیر پا گذاشتن قوانین و تضییع حقوق شهروندی، چهره ناخوشایندی را در رفت و آمدهای شهری به وجود آورده‌اند.

سردار مهماندار در ادامه تصحیح رفتار موتورسواران و بهبود فرهنگ تردد را با آموزش امکان‌پذیر دانست و گفت: در این راستا پليس راهور تهران بزرگ اقدام به برپایی 26 ايستگاه سيار آموزشی ويژه موتورسوران متخلف در ميادين و نقاط اصلی شهر کرده كه راکبان متخلف ضمن اعمال قانون جهت بازآموزی قوانين به ايستگاه‌های آموزشی مذكور هدايت می‌شوند و در كلاس‌های آموزشی شركت می‌كنند.

رییس پلیس راهور تصریح کرد: از آغاز اجرای اين طرح تاکنون بيش از 7 هزار موتورسوار متخلف در اين كلاس‌ها شركت کرده و بیشتر آنان گواهی آموزشی دریافت کرده‌اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با رعایت قانون توسط موتورسوران تهرانی، همچون استفاده از كلاه ايمنی و عدم استفاده از تلفن همراه، شاهد کاهش حوادث رانندگی و تلفات آن در پایتخت باشیم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار