سرلشکر موسوی در پاسخ به نامه تشکرآمیز وزیر بهداشت:

زلزله غرب کشور موجب همبستگی و همدلی بیشتر مردم شد

فرمانده کل ارتش در پاسخ به نامه وزیر بهداشت، از تلاش‌های بی شائبه وی و معاونت‌های وزارت بهداشت در زلزله غرب کشور تقدیر و عنوان کرد: این حادثه موجب همبستگی و همدلی بیشتر مردم شد.
کد خبر: ۲۷۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ - 12December 2017

زلزله غرب کشور موجب همبستگی و همدلی بیشتر مردم شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، متن کامل پاسخ فرمانده کل ارتش به وزیر بهداشت به این شرح است:

«بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سیدحسن هاشمی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام، از نامه محبت آمیز جنابعالی در قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر می‌کنم.

زلزله غرب کشور اگرچه موجب تاثر، غم و اندوه آحاد ملت شریف ایران و همچنین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد، اما از منظری دیگر یادآور روح همبستگی و همدلی ایران سربلند اسلامی در همدردی و کمک به برادران و خواهران مصیبت دیده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز متالم از درد و رنج مردم غیور و همراه با کاروان عظیم امدادرسانی، به انجام وظیفه ذاتی، انسانی و دینی خود پرداخته و خدای بزرگ را برای این توفیق خدمت‌رسانی شاکر است.

از همت والای حضرتعالی و تلاش‌های بی شائبه کارکنان خدوم و شریف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت درمان آن وزارتخانه، مدیریت اورژانس کشور، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی که از همان لحظات اولیه به امدادرسانی پرداخته و حماسه آفریدند، تشکر می‌کنم.

توفیقات روزافزون شما را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی»

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها