آیت‌الله نوری همدانی:

ملت‌های مسلمان در برابر اقدام ترامپ سکوت نکنند

مرجع تقلید شیعیان گفت: رژیم صهیونیستی نوکر آمریکاست و قصد دارد آرامش را از مسلمانان بگیرد، ترامپ قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی انتخاب کرد که باید مسلمانان در برابر این موضوع اقدام مناسبی انجام دهند.
کد خبر: ۲۷۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ - 12December 2017

ملت‌های مسلمان در برابر اقدام ترامپ سکوت نکنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آیت‌الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار جمعی از خانواده شهدا اظهار داشت: خداوند انبیای الهی را برای هدایت بشر فرستاده و عواملی را برای سعادت انسان‌ها تعیین کرده است.

وی با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر سعادت طلبی افزود: از جمله راه‌های سعادت، معرفت نسبت به جهان خلقت، منظومه شمسی، خداوند و تقوای الهی و خیرخواهی دیگران است.

مرجع تقلید شیعیان گفت: در هر شهری که قدم بگذارید و در هر روستایی که می‌روید نام و یاد شهدا وجود دارد که این موضوع دارای پیام‌های زیادی است، خانواده شهدا در همه دنیا تحول آفرین و بیدارآفرین هستند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم تداوم مسیر شهدا بیان کرد: نسل جوان باید وصیت نامه شهدا مطالعه کرده و راه و منش آن‌ها را الگوی خویش قرار دهند، شهدا سبب عزت و آبروی کشورمان شدند و عزت آفرین هستند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: شهدا در وصیتنامه‌های خود تاکید کردند در نماز جمعه و مراسم اعتکاف و دعای کمیل شرکت کنید، شهدا با شهادت خود به ما این پیام را رساندند که از مسیر ولایت خارج نشویم و همواره در مسیر ولایت گام برداریم.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: مسئولیت موضوع مهمی است که خداوند در اختیار برخی افراد قرار داده است و باید قدر آن را دانسته و از این فرصت برای رفع مشکلات مردم اقدام کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: رژیم صهیونیست نوکر آمریکاست و قصد دارد آرامش را از مسلمانان بگیرد، ترامپ قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی انتخاب کرد که باید مسلمانان در برابر این موضوع اقدام مناسبی انجام دهند.

وی با اشاره به حمایت‌های رژیم آل سعود از استکبار بیان کرد: این رژیم نوکر آمریکا و اسرائیل است، کشورهایی نظیر عربستان برای در امان ماندن از اسرائیل برای آن‌ها خوش خدمتی می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی گفت: انقلاب اسلامی سبب شد وظیفه مردم سنگین شود و محرومین و مظلومین و مستضعفین باید یکدیگر باشند، مستضعفین عالم پیشرفت می‌کنند و آمریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام نابود می‌شوند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: نماز را باید اول وقت خواند چون برکت زیادی در آن است، کار روزانه خود را با قرائت قرآن آغاز کرده و همچنین سحر خیری مورد توجه باشد، نورانیت و معنویت با نماز شب ایجاد می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار