سومین کنگره ملی شعر عفاف و حجاب «مستور» فراخوان داد

فراخوان سومین کنگره ملی شعر عفاف و حجاب «مستور» در بخش‌های مختلف برای علاقمندان منتشر شد. شعر کودک و نوجوان، بخش ویژه این دوره معرفی شده است.
کد خبر: ۲۷۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ - 12December 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سومین کنگره «مستور» به منظور تبیین فرهنگ عفاف با زبان شعر برگزار می‌شود. وجه تمایز این کنگره، توجه آن به اشعار با نگاه نو در زمینه عفاف اجتماعی است. بنا بر اعلام فراخوان هیچ محدودیتی در شرکت و ارسال آثار وجود ندارد.

اشعار در همه قالب‌های کلاسیک و نو، ترانه و سرود، شعر کوتاه، و... پذیرفتنی است و بخش ویژه نیز به شعر کودک و نوجوان اختصاص دارد. از 12 تن از شاعران به عنوان برگزیده این کنگره تجلیل خواهد شد که به هرکدام یک سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت.

این کنگره به همت کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی هنری توسعه هنرهای معاصر و آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و سیدحمیدرضا برقعی نیز دبیری آن را برعهده دارد.

علاقمندان برای ارسال آثار خود تا اول بهمن ماه سال جاری می‌توانند آثار خود را از طریق سایت www.mastoorfestival.ir پست الکترونیک info@mastoorfestival.ir و یا تلگرام @Mastoorfestival ارسال کنند.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار