سردار قنبری خبر داد؛

کشف بیش از 2 تُن مواد مخدر در جنوب‌شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 2 تُن مواد مخدر در عمليات ضربتی تکاوران پلیس این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ - 12December 2017

کشف 2 تن و 292 کیلوگرم موادمخدر در جنوب شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه‌روزی با باندهای بزرگ و مسلح مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان «ایرانشهر» با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، از دپو مقادیر زیادی مواد مخدر، توسط قاچاقچیان مسلح و انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: پس از هفته‌ها اقدامات اطلاعاتی و فنی، بامداد امروز محل دپو موادمخدر توسط یگان‌های عملیاتی پلیس در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن منطقه، قاچاقچیان مسلح با مشاهده ماموران پلیس با به جا گذاشتن محموله مواد مخدر با استفاده از کوهستانی بودن منطقه اقدام به فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در پاکسازی از منطقه، 2 تن و 222 کیلوگرم حشیش و 70 کیلوگرم تریاک را که در زیر بوت‌ها و خار و خاشاک دپو شده بوده به همراه یک قبضه سلاح کلاش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پايان ضمن اشاره به تلاش ماموران برای دستگیری قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها