نامه شهید سعیدرضا فدایی ایرانی/ سلام بر تمام جانبازان دنیا

شهید فدایی‌ایرانی در نامه‌ای خود آورده است: با سلام بر تمام جانبازان دنیا که برای حق و حقیقت جان خود را نثار می‌کنند.
کد خبر: ۲۷۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱ - 13December 2017

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سعیدرضا فدایی ایرانی» در سال 1346 چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام در سال 1363 طی عملیات کربلای 8 در کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصویر نامه شهید «سعیدرضا فدایی ایرانی»

نامه شهید سعیدرضا فدایی ایرانی/ سلام بر تمام جانبازان دنیا

 

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به خانواده خود نوشته است که آن را در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

با سلام به پیشگاه امام زمان (عج) و با سلام بر یاور و رهبر تمام مظلومان دنیا امام خمینی بت شکن و با سلام بر تمام جانبازان دنیا که برای حق و حقیقت جان خود را نثار می‌کنند.

با سلام بر پدر و مادر عزیزم پدرم امیدوارم خوب و سلامت باشید و مادرم امیدوارم که در پناه خدا سلامت باشید و با مشکلات زندگی مبارزه کرده باشید، مادرم همیشه در اینجا به یادت هستم و همیشه دعاگو شما پدر و مادر عزیزم هستم.

و با سلام به برادران عزیزم محمد آقا و علی آقا امیدوارم که حالتان خوب باشد و محمد آقا که گله کرده بودید که چرا اسمت را آخر نامه می‌نویسم محمد آقا اتفاقا بیشتر از همه در اینجا به یادت هستم و دوست دارم روزی بشود بیایم آنجا و بوس آبداری از 2 برادرم می‌کردم تا جبران این مدت تنهایی رفع شود و اما علی آقا امیدوارم که در آخر درست را بخوانی و نمره‌های خوب بگیری و روی ما را جلوی پدر و مادر سفید کرده باشی.

و با سلام به خواهرم فهیمه خانم و شوهر خواهرم آقا مسعود امیدوارم که حالتان خوب باشد و روزهای خوشی را با آقا میثم گذرانده باشید و امیدوارم که آقا میثم حالش خوب باشد و از خواهرم می‌خواهم از حال و هوای آقا میثم برایم بنویسد چون خیلی دلم برایش تنگ شده است و از حال بنده کوچک‌تان خواسته باشید خوب هستم و به دعاگویی شما مشغول هستم و از این که برایم نامه نوشته‌اید خیلی ممنونم و موقعی نامه به دست من رسید که برادرم حمید آقا در کنارم بود و شب پیش‌اش در ده شیخ چوپان با هم خوابیده‌ بودیم و خبر سلامتی شما را برایم گفت و فردا صبح نامه شما برایم آمد و از این که برایم از ماجرای حمید گفتید خیلی تشکر می‌کنم چون حمید را که دیدم از اتفاقی که برایش افتاده بود به من نگفت و من از نامه‌ی شما با خبر شدم و همین الان که برای شما نامه می‌نویسم در سنگر نشسته‌ایم و با بچه‌ها صحبت می‌کنیم و من وقت گیر آورده‌ام و نامه برای شما می‌نویسم دیگر وقتتان را نمی‌گیرم با سلامتی و طول عمر برای امام امت و پیروزی برای رزمندگان اسلام و شفای عاجل برای مجروحین و صبر برای خانواده‌ی شهدا خداحافظ شما.

دعای رزمندگان خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار

از طرف سعید رضا فدایی ایرانی 63/2/7»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار