سردار پورجمشیدیان:

هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان اهمیت بسیاری دارد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: همه خادم نظام هستیم و در این زمینه هیچ اختلافی بین ارتش و سپاه وجود ندارد؛ اما با این حال باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم و این بسیار مهم و حائز اهمیت است.
کد خبر: ۲۷۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ - 11December 2017

هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان اهمیت بسیاری داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه همایش یگان ویژه صابرین و تیپ 65 نوهد که صبح امروز در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: وحدت ارتش و سپاه اقدام شایسته و خوبی است و باید ادامه یابد؛ البته وحدت نیروهای مسلح و وحدت نیروی زمینی ارتش و سپاه باید به معنای واقعی کلمه به نمایش در بیاید.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در تعاملات کاری، افزود: ابتکار عمل سردار پاکپور و امیر حیدری مقدمه خوبی برای هم‌افزایی بیشتر است؛ این درحالی است که ما هیچ اختلافی نداریم و باید همدلی و مودت را به سطوح زیر مجموعه منتقل کنیم.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: همه خادم نظام هستیم و در این زمینه هیچ اختلافی بین ارتش و سپاه وجود ندارد؛ اما با این حال باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم و این بسیار مهم و حائز اهمیت است‌.

وی سپس در بیان ابعاد خدمات ارتش و سپاه با اشاره به اینکه ارتش و سپاه در مأموریت‌های محوله به خوبی ایفای نقش کرده‌اند، اظهار داشت: فرمانده کل ارتش، فرماندهی بسیار با تقوا، پرهیزگار و مخلص است و من به او علاقه بسیاری دارم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها