«محمدرضا نجفی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اقدام اخیر ترامپ سرآغاز انتفاضه‌ای دیگر در فلسطین خواهد شد

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام گستاخانه ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف گفت: تصمیمات اشتباه آمریکا و رژیم صهیونیستی در طولانی‌مدت به نفع مسلمین است.
کد خبر: ۲۶۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 11December 2017

اقدام ترامپ سرآغاز انتفاضه جدید ملت فلسطین است«محمدرضا نجفی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با محکوم کردن سخنان ترامپ درباره انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به بیت‌المقدس اظهار داشت: این رفتار نشان از ناامیدی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مواجهه با موضوع فلسطین دارد و به همین دلیل دست به چنین اقدامی‌ زدند.

وی ادامه داد: این حرکت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی باید سرآغاز انتفاضه جدید ملت فلسطین با حمایت همه ملت‌های مسلمان و عدالتخواه باشد. این انتفاضه نباید پایان بیابد مگر با سقوط رژیم صهیونیستی و پاک‌سازی سرزمین فلسطین از این اشغالگر غاصب.

نماینده خانه ملت یادآور شد: با این حرکت و اقدامات نادرست دولت آمریکا، مسلمانان به انسجام بیشتری رسیدند و با این حرکت برای همگان مشخص شد که دولت آمریکا و حامیان آنها از چه ذات خبیثی دارند. ترامپ با چنین گستاخی 1.5 میلیارد مسلمان را علیه خودش منسجم کرد.

نجفی تاکید کرد: این رفتار و سخن ترامپ را می‌توان احمقانه‌ و غیرمدبرانه‌ترین تصمیمی عنوان کرد که توسط رئیس‌جمهور بی‌فکر و بی‌تدبیر آمریکا گرفته شده است. این امر در درجه اول به ضرر ملت و منافع بلندمدت آمریکاست.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در جریان شکست‌های متوالی که داعش در کشورهای عراق و سوریه و همچنین شکستی که عوامل آمریکا در یمن و لبنان خورده‌اند، دست به این اقدام زدند؛ تصمیمات اشتباه آمریکا و رژیم صهیونیستی در طولانی‌مدت به نفع مسلمین است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار