نصیرزاده به دفاع پرس خبر داد؛

کانون «ترویج فرهنگ دفاع مقدس» در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود/ توسعه حرم‌های شهدای گمنام در دانشگاه آزاد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی کانون «ترویج فرهنگ دفاع مقدس» در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 11December 2017

کانون «ترویج فرهنگ دفاع مقدس» در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود/ توسعه حرم‌های شهدای گمنام این دانشگاه«حسین نصیرزاده» مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: ما شاهد تحول انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم که این تحول برگرفته از تفکر و فرهنگ انقلابی است که با حضور آقایان ولایتی و رهبر در راس این دانشگاه این تحول آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، وظیفه نشر فرهنگ ایثار و شهادت در فضای دانشگاه را برعهده دارد و به دنبال ترویج تفکر انقلابی است، گفت: این هدف در سه سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه دنبال می‌شود.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: ما تلاش داریم تا با بهره‌گیری از امکانات و استفاده از فرصت‌ها به ترویج تفکر انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی بپردازیم.

وی در ادامه بیان داشت: قدم اولمان در این رابطه این است که تلاش داریم کانون‌های ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی برای جامعه ایثارگران و فرزندان ایثارگران فعال شود که در این کانون‌ها دانشجویان، اساتید و کارکنان فعالیت خواهند کرد و امیدواریم فعالیت این کانون‌ها برکاتی را در دانشگاه آزاد اسلامی به همراه داشته باشد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از فعال‌سازی مرکز نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مرکز با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعال خواهد شد و ماموریت آن آشناسازی دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد با فرهنگ دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده شاهد دانشگاه آزاد اسلامی با جایگاه واقعی خود باشیم و خروجی این دانشگاه، دانشجویان با تفکر اسلامی و انقلابی باشد.

نصیرزاده در خصوص تعداد حرم‌های شهدای گمنام این دانشگاه گفت: 55 حرم شهدای گمنام در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور وجود دارد که بسیاری از یادمان‌ها وضعیت مطلوبی دارند اما تلاش داریم وضعیت ساختی و فرهنگی این حرم‌ها را بهبود بخشیم و توسعه بدهیم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها