جهاد اسلامی:

سفر هیأت بحرینی به رژیم صهیونیستی خروج از ارزش‌های اسلامی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین سفر یک هیأت بحرینی به سرزمین‌‌های اشغالی را به‌منزله خروج از ارزش‌های اسلامی و عربی دانست.
کد خبر: ۲۶۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ - 11December 2017

سفر هیأت بحرینی به رژیم صهیونیستی خروج از ارزش‌های اسلامی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، داوود شهاب مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین سفر یک هیأت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی را که به‌صورت علنی انجام شد، محکوم کرد.

وی افزود: سفر این هیأت بحرینی به اسرائیل به‌منزله خروج از ارز‌ش‌های اسلامی و عربی است که در سایه انتفاضه‌ای که در مخالفت با تصمیم آمریکا درباره قدس شعله‌ور شده، صورت گرفته است.

شبکه 2 تلویزیون اسرائیل پیش از این اعلام کرد که یک هیأت بحرینی برای سفری 4روزه و دیدار با مقام‌های اسرائیلی وارد سرزمین‌های اشغالی شده است. این سفر در شرایطی انجام شده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شهر قدس را به‌عنوان پایتخت اسرائیل به‌رسمیت شناخته و این مسئله با مخالفت گسترده بین المللی روبه‌رو شده است.

این هیأت که ظاهراً با دستور حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین به اسرائیل فرستاده شده، شامل مقام‌های مذهبی است و قرار است با مقام‌های اسرائیلی در شهر تل‌آویو دیدار و گفت‌وگو کند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، این هیأت بحرینی بعد از گشت‌وگذار در محله قدیمی قدس قصد ورود به محوطه مسجدالاقصی را داشت که شهروندان فلسطینی مانع رسیدن این هیئت به الاقصی شدند.

شاه بحرین در ماه سپتامبر در جریان سفر به لس‌آنجلس در مراسمی که از سوی یک مرکز یهودی به‌مناسبت نسل‌کشی یهودیان برگزار شده بود، شرکت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار