سلیمی خبر داد؛

امدادرسانی به بیش از 7 هزار نفر گرفتار در برف و کولاک در 12 استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به هموطنان در برف و کولاک در 12 استان کشور گفت:‌ طی عملیات‌های صورت گرفته توسط تیم‌های سازمان امداد و نجات به بیش از 7 هزار نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شد.
کد خبر: ۲۶۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ - 09December 2017
امداد رسانی به بیش از 7 هزار نفر گرفتار در برف و کولاک 12 استان/ امداد رسانی در 5 استان همچنان ادامه دارد
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «مرتضی سلیمی» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات برف و کولاک در 12 استان کشور از روز 15 آذرماه تا ساعت 6 صبح امروز اظهار داشت: در این مدت امدادگران هلال احمر در 12 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، سمنان، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان به 7 هزار و 488 تن امدادرسانی کردند.

وی افزود: 104 تیم امدادی شامل 350 امدادگر و نجاتگر در حال خدمت‌رسانی به متاثران از برف و کولاک در 46 محور بودند که امدادرسانی به هموطنان در 5 محور همچنان ادامه دارد.
 
رهاسازی بیش از یک هزار دستگاه خودرو از برف

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در عملیات امدادرسانی به متاثران برف و کولاک در این مدت، 8 تن به مراکز درمانی منتقل، 397 نفر اسکان اضطراری یافتند و یک هزار و هشت دستگاه خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.

به گفته وی، 500 تخته پتو میان متاثران توزیع شده است و عملیات امدادرسانی در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان ادامه دارد.

توزیع 7400 ماسک میان متاثران از گرد و غبار

سلیمی درباره پوشش امدادی گرد و غبار طی 48 ساعت گذشته، بیان کرد: شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شوشتر، دشت آزادگان و گتوند استان خوزستان متاثر از گرد و غبار بوده که برای امدادرسانی به هموطنان در این شهرها 11 تیم عملیاتی اقدام به توزیع هفت هزار و 400 عدد ماسک کرده‌اند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها