عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

بیگانگان هرگز نمی‌توانند «مقتدی صدر» را از ایران جدا کنند

حجت‌الاسلام «احمد سالک کاشانی» گفت: رسانه‌های بیگانه اگر صبح تا شب نسبت به جمهوری اسلامی تحلیل‌های ضد و نقیض خود را انجام دهند، نمی‌توانند افرادی همچون «مقتدی صدر» را از ایران جدا کنند.
کد خبر: ۳۶۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 11September 2019

بیگانگان هرگز نمی توانند «مقتدی صدر» را از ایران جدا کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد سالک کاشانی» عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با «خانه ملت»، به حضور «مقتدی صدر» در کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: در قرن بیستم، انقلابی در گوشه‌ای از جهان به نام «انقلاب اسلامی ایران» با رهبری حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: همچنان که ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، در حال حاضر ما شاهد این هستیم که دیگر شرق و غربی وجود ندارد؛ بنابراین همگان هم به این مسئله مهم پی برده‌اند که نبرد، نبرد بین اسلام ناب محمدی با استکبار جهانی است.

اقتدار ایران با صلابت، معادلات شیطان بزرگ برهم زده است

نماینده مردم اصفهان به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی اشاره و تصریح کرد: اقتدار ایران با صلابت، معادلات شیطان بزرگ و عوامل رسانه‌ای آن را تحت الشعاع قرار داده است؛ بنابراین هرکسی که در گذشته با جمهوری اسلامی اندک زاویه‌ای داشت، امروز اطمینان پیدا کرده است که تنها قدرتی که می‌شود به آن تکیه کرد؛ ایران اسلامی با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

قطار انقلاب با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب در حال حرکت است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه افزود: قطار انقلاب با تدبیر و درایت رهبر انقلاب اسلامی در حال عبور است؛ بنابراین هر کسی که از آن عقب بماند، خودش دچار ضرر و زیان می‌شود.

حضور «مقتدی صدر» در ایران، بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

سالک به حضور «مقتدی صدر» از رهبران شیعیان عراق در مراسم شام غریبان حسینه امام خمینی (ره) اشاره و تاکید کرد: حضور «مقتدی صدر» در ایران، بیان‌گر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در پرسش به سوالی مبنی بر اینکه رسانه‌های بیگانه «مقتدی صدر» را رهبری، ضد ایرانی مطرح می‌کردند؛ اما حضورش در ایران چیز دیگری را بیان می‌کند، اشاره و اظهار کرد: قطعا، تبلیغات رسانه‌های بیگانه نسبت به ایران به جایی نخواهد رسید و اگر شبانه‌روز هم تحلیل‌ها و تبلیغات غیر کارشناسانه‌ای انجام دهند؛ در حقیقت، نمی‌توانند افرادی همچون «مقتدی صدر» را از انقلاب اسلامی ایران جدا کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها