امرالله احمدجو:

نگارش سریال «سلمان» به پایان رسید

یکی از نویسندگان «سلمان» از آخرین جزییات در روند تولید این سریال تاریخی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ - 11September 2019

نگارش سریال «سلمان» به پایان رسیدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «امرالله احمدجو» که به تازگی نگارش فیلمنامه سریال الف ویژه «سلمان» به کارگردانی «داوود میرباقری» را به اتمام رسانده است اظهار داشت: هم‌اکنون گروه تدارکات در حال فعالیت هستند و پیش‌بینی ما این است که اواسط پاییز زمان کلید خوردن کار خواهد بود. قرار است از تولد تا فوت سلمان فارسی را در این کار پوشش دهیم. در واقع تا این مقطع حتمی است و برای ادامه آن باید دید چه تصمیمی گرفته می‌شود.

این نویسنده و کارگردان پیشکسوت تاکید کرد: فعالیت‌های سلمان، زندگی، دیانت و سرگذشت او که به نوعی قصه خواهد بود در این کار به تصویر کشیده می‌شود. مانند تعزیه که در آن قصه عاشورا را روایت می‌کنند در این پروژه نیز قصه سلمان روایت می‌شود چراکه در تاریخ خیلی راجع به او گفته نشده است.

احمدجو با اعلام اینکه فیلمنامه سریال «سلمان» تکمیل است، گفت: ما سه نفر بودیم که در نگارش دیالوگ‌ها به داود میرباقری کمک کردیم زیرا نویسنده نهایی اوست. ما سه نفر هر کدام با یک لحن از ابتدا تا انتهای فیلمنامه را نوشته‌ایم و تصمیم نهایی با خودشان است که چگونه از این متن ها استفاده کنند.

کارگردان «روزی روزگاری» درباره انتخاب بازیگر نقش سلمان گفت: اطلاعی از کاندید نهایی بازیگر نقش سلمان ندارم. آخرین مرتبه که با داود میرباقری صحبت کردم هنوز به انتخاب نهایی خود نرسیده بود. وی از بین چهره ها و بازیگران شناخته شده هنوز کسی را انتخاب نکرده است درواقع کسی را پیدا نکرده است. نزدیک به دو سه هزار نفر برای نقش سلمان تست داده‌اند و بازیگر اصلی از بین این تعداد انتخاب خواهد شد. ممکن است از بین بازیگران تئاتر تهران و شهرستان‌ها چهره‌ای جدید انتخاب نهایی باشد.

احمدجو در پایان بیان داشت: کرمان، خراسان، بخشی از تهران و قم از جمله لوکیشن‌های قطعی هستند که سریال در آنها تصویربرداری می‌شود البته بخشی از تصویربرداری نیز در ترکیه خواهد بود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار