معاون استاندار همدان:

بقای انقلاب اسلامی در گرو وجود فرهنگ عاشورایی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تا زمانی که فرهنگ عاشورایی بر مملکت ما حاکم است انقلاب اسلامی رها نمی‌شود، گفت: خون شهدا تداوم بخش راه انقلاب است.
کد خبر: ۳۶۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ - 11September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مصطفی آزادبخت» معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان امروز در مراسم ادای احترام به مقام شهید آیت‌الله مدنی با بیان اینکه بنده توفیق داشتم به عنوان سرباز آیت‌الله مدنی در مبارزه با منافقان خدمت کنم، اظهار داشت: دست منافقان به خون بهترین‌های ما آغشته است.

آزادبخت با بیان اینکه علما و مجتهدین بعد از غیبت امام زمان (عج) رسالت هدایت جامعه را عهده‌دار شده‌اند، گفت: این قشر به بهترین شکل ممکن رسالت خود را انجام داده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمود اگر روحانیت نبود از اسلام خبری نبود، ادامه داد: امام خمینی (ره) با تربیت افرادی همچون شهید آیت‌الله مدنی به بهترین شکل ممکن اسلام را حفظ کرده و به جامعه ارائه دادند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب وقتی پی بردند امام و یاران امام قابل تطمیع نیستند و نمی‌توانند در مسیر انقلاب انحراف ایجاد کنند از شیوه‌های مختلف استفاده کردند، گفت: دشمنان وقتی به نتیجه نرسیدند به حذف یاران امام پرداختند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه اقدامات استکبار و آمریکا ادامه راه یزید و یزیدیان است، افزود: شهادت آیت‌الله مدنی در واقع طراحی شده از سوی سرویس‌های اطلاعاتی غرب و صهیونیست بود.

این مسئول با بیان اینکه منافقان گروهکی پیچیده، خشن و خون‌ریز هستند، گفت: این اقدام نتیجه طراحی استکبار بود چرا که منافقان در حد و اندازه آن نبودند که چنین نقشه‌ای طراحی کنند و مراکز قدرت را شناسایی کرده و نفوذ کنند چرا که عقل و علم این کار را نداشتند.

آزادبخت با بیان اینکه رجوی سرکرده منافقین در لبنان جذب سازمان سیا شده بود و هنگامی که در ایران حاضر می‌‌شود تمام جمعی که از منافقین گرفتار شدن بودند به اعدام محکوم می‌شوند اما رجوی با وساطت سیا از اعدام رهایی پیدا می‌کند، گفت: استکبار جهانی برای برنامه‌های خود لایه‌های متنوعی از مزدوران را ردیف کرده که هر جا نیاز باشد از آنها استفاده کند و رجوی از همان موقع دست پرونده سازمان سیا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید سرنوشت زندگی آیت الله مدنی با توجه به خودسازی‌های وی به شهادت منتهی می‌شد اما این قضایا عواملی نیاز دارد که معتقدیم منافقین با هدایت آمریکا شخصیت‌های برجسته و انقلابی را شناسایی کرده و دست به این حرکت زدند، گفت: دشمنان درک این مطلب را نداشتند که خون شهدا تداوم بخش راه انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه امثال آیت‌الله مدنی به شهادت رسیدند و انقلاب را بیمه کردند، متذکر شد: اکنون رسالت سنگین است و تازمانی که فرهنگ عاشورایی بر مملکت ما حاکم است انقلاب رها نمی شود.

آزادبخت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ظرفیت های بسیاری دارد و امیدواریم مانند گذشته راه انقلاب با هدایت روحانیت ادامه پیداکند، بیان داشت: آینده انقلاب را با وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و روحانیت و مردم آگاه، روشن می‌بینیم و برنده نبرد با استکبار به طور حتم انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها