استاندار مازندران:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی مناسب برای مدیران دستگا‌ه‌ها هستند

«احمد حسین‌زادگان» گفت: شهیدان رجایی و باهنر اگر چه در مدت محدود مسئولیت دولت را به عهده داشتند اما نوع رویکردشان به مردم و جامعه طوری بود که برای همیشه الگوی مناسب برای مدیران دستگا‌ه‌ها خواهند بود.
کد خبر: ۳۵۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ - 21August 2019

شهیدان رجایی و باهنر الگوی مناسب برای مدیران دستگا‌ه‌ها هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که پیش از ظهر امروز در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر اگر چه در مدت محدود مسئولیت دولت را به عهده داشتند اما نوع رویکردشان به مردم و جامعه طوری بود که برای همیشه الگوی مناسب برای مدیران دستگا‌ه‌ها خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت به نام این دو شهید بزرگوار نامگذاری شده است، افزود: هر سال به این مناسبت برنامه‌هایی در سطح استان برگزار می‌شود که جشنواره شهید رجایی از جمله آنهاست.

استاندار مازندران با بیان اینکه این نوع خدمات را باید پاس بداریم تا الگویی برای دولت‌ها باشند، شهیدان رجایی و باهنر نوع نگاه‌شان خدمت‌رسانی به مردم مستضعف بوده است، این رویکرد و شیوه مدیریت را موفقیت‌آمیز دانست و گفت: برنامه‌های امسال متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها با وفاق و همدلی برنامه‌ها را برگزار می‌کنیم و پروژه‌های مختلف حوزه عمرانی شامل برق، گاز، آب، مسکن و... را بهره‌برداری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد و تبعیض حقوق شهروندی را جدی گرفتیم و پست‌های کلیدی که احتیاج به نظارت بیشتر دارند با کمک دستگاه‌های نظارتی و بازرسی شناسایی و با توجه به ارزیابی‌های عملکردی برای جابجایی اقدام شد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه باید با نگاه به ظرفیت‌های درونی برای رفع مشکلات با کمک مردم و ارکان دولت گام برداریم، گفت: در استان مازندران نیز با کمک مردم و مسئولان، شرایط سخت در حال مدیریت شدن است تا تحریم‌ها کمترین اثر را بر زندگی مردم داشته باشد.

وی با تاکید بر تلاش همه‌جانبه برای رفع مشکلات عنوان کرد: مازندران در حوزه امنیت و آرامش وضعیت مطلوبی دارد و امنیت زمینه‌ساز بستر برای سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های مختلف است.

استاندار مازندران از ساماندهی بیش از 120 هزار دانش‌آموز در قالب سمن‌ها خبر داد و اجتماع محوری و مردم محوری را راه نجات کشور دانست و بر ضرورت توسعه مشارکت اجتماعی در سطح مدارس تأکید کرد.

این مسئول از افتتاح 886 پروژه در هفته دولت خبر داد و با بیان اینکه از این تعداد 86 پروژه با 292میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد، تعداد پروژه‌های اشتغال‌زایی تولیدی و صنعتی را 109 طرح با اعتبار 300میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح 399 نفر صاحب شغل شدند.

حسین زادگان در پایان از اجرای 777 پروژه عمرانی و خدماتی با 465 میلیارد تومان اعتبار هفته دولت در استان خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه بزرگ شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ از جمله برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها