اعطای نشان نصر و درجه سرتیپی به سردار شهید «محسن قاجاریان»

نشان نصر درجه یک به پیشنهاد سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده سردار شهید «محسن قاجاریان» اهدا شد.
کد خبر: ۳۵۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ - 20August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به دنبال برگزاری آئین تجلیل از خانواده شهدا، رزمندگان مدافع حرم و مجاهدان جبهه مقاومت که با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده ارتش جمهوری اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار سرلشکر پاسدار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، نشان نصر درجه یک به نیابت از سردار شهید «محسن قاجاریان» فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) به خانواده این شهید مدافع حرم اهدا شد.

این نشان به پیشنهاد سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شهید والامقام تعلق گرفته است.

همچنین در این مراسم درجه سرتیپی نیز به پاس رشادت های سردار شهید «محسن قاجاریان» به خانواده این فرمانده جبهه مقاومت اهدا شد.

سردار شهید «محسن قاجاریان» در 14 بهمن 1394 در حالی که عهده‌دار فرماندهی تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) بود در عملیات آزادسازی شهرک «نبل و الزهرا» و در راه دفاع از حرم آل الله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدا بهشت فضل نیشابور آرم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها