نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

اصلی‌ترین نقطه انتقال پیام انقلاب اسلامی کارهای فرهنگی است

آیت‎الله مصطفی علما گفت: اصلی‌ترین نقطه انتقال پیام انقلاب اسلامی کارهای فرهنگی است و از جمله این کارها قصه گویی است که قرآن اهتمام ویژه‌ای به پرداختن قصه دارد.
کد خبر: ۳۵۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ - 11July 2019

اصلی‌ترین نقطه انتقال پیام انقلاب اسلامی کارهای فرهنگی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‎الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با رئیس بسیج رسانه، مدیر کل فضای مجازی صداوسیما و مدیر بسیج رسانه استان با اشاره به اهمیت کار فرهنگی اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی حرف اول ما است و باید همه ما مراقب باشیم و مواظبت کنیم چه خوراک فرهنگی را برای نسل جوان مهیا می‌کنیم.

آیت الله علما با استناد به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره می‌فرمایند در موضوع کار فرهنگی و حرکت فرهنگی باید 20 سال جلوتر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه  اصلی‌ترین نقطه انتقال پیام انقلاب اسلامی کارهای فرهنگی است تصریح کرد: از جمله کارهای فرهنگی قصه گویی است که قرآن اهتمام ویژه‌ای به پرداختن به قصه دارد.

در این دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه، مدیر کل فضای مجازی صداوسیما، رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از فعالیت حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار