جانشین فرمانده کل سپاه:

عرصه جنگ نرم را باید جدی پیگیری کنیم/ وظیفه خطیری بر عهده همه پاسداران قرار دارد

سردار «علی فدوی» با اشاره به تلاش همه‌جانبه دشمن علیه ایران اسلامی گفت: همان احساس تکلیفی که در عرصه جنگ سخت وجود داشت؛ باید بیشتر و جدی‌تر در عرصه جنگ نرم وجود داشته باشد.
کد خبر: ۳۵۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ - 27June 2019

عرصه جنگ نرم را باید جدی پیگیری کنیم/ وظیفه خطیری بر عهده همه پاسداران قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه الغدیر یزد با اشاره به مأموریت‌های پنج‌گانه سپاه در عرصه مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت، جنگ نرم و روحیه بخشی داخلی و خارجی به حرکت‌های انقلابی اظهار داشت: در راه پاسداری از انقلاب، تاکنون بیش از 40 هزار شهید پاسدار و 100 هزار شهید بسیجی جان خود را فدا کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر سپاه استان را بخواهیم ترسیم کنیم، به‌مثابه کل سپاه در جغرافیای مشخص و فرمانده این نهاد، به‌مثابه فرمانده کل سپاه در استان است.

وی با بیان اینکه پاسداری یک افتخار در نظام جمهوری اسلامی است یادآور شد: وظیفه خطیری بر عهده همه پاسداران قرار دارد و باید تلاش کنند که همه در هر جایگاه و رده‌ای که قرار دارند از این وظیفه با سربلندی خارج شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه وجهه مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت بر وجهه‌های دیگر مأموریتی سپاه غالب بوده، خاطرنشان کرد: اقتدار سپاه پاسداران در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور باعث شده دشمنان از جمله آمریکا جرائت نکنند در طول این 30 سالی که از جنگ گذشته، حتی یک تیر به سمت کشور شلیک کند و امروز خود را در برابر توان دفاعی کشور ناتوان می‌بینند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن از ابزارهای گوناگونی که وجود دارد، و ما هم می‌توانیم از استفاده کنیم؛ در داخل خانه ما به‌صورت شبانه‌روزی به این جنگ اهتمام دارد، متذکر شد: همان احساس تکلیفی که در عرصه جنگ سخت وجود داشت و دارد باید بیشتر و جدی‌تر در عرصه جنگ نرم وجود داشته باشد.

دریادار فدوی با اشاره به اینکه همه ابعاد جنگ نرم اهم از اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باید مورد توجه باشد، گفت: یکی از معضلات اساسی ما در این عرصه این است، مسیری که برای فعالیت در حوزه‌های مختلف مثل عرصه اقتصادی کشور در پیش‌ گرفته‌ایم، همان مسیری است که پیش از انقلاب دشمنان برای ما ترسیم کرده بودند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: مقام معظم رهبری نسبت به خسران خام‌فروشی تأکید ویژه‌ای داشتند و خواستار جلوگیری از آن شدند و تمام دولت‌ها هم به این موضوع تأکید می‌کردند ولی سیستم اقتصادی ایران که برگرفته از سیستم پیش از انقلاب است توسط آمریکایی‌ها و برای منافع خودشان پیاده شده است.

فدوی با تأکید بر اینکه تغییر این سیستم کاری امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: ما در کارهای سخت که پای جان در میان بود توانستیم با رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری موفق شدیم پس در کارهای سهل‌تر اگر بخواهیم قطعاً به موفقیت دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار