سردار کارگر:

استان اردبیل در دفاع مقدس و دفاع از حرم پیشتاز بوده است

سردار « بهمن کارگر» گفت: استان اردبیل با داشتن مردمی غیور و نجیب در دفاع مقدس و دفاع از حرم پیشتاز بوده است.
کد خبر: ۳۵۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ - 12June 2019

امام خمینی (ره)با دید انقلابی و مدیریت انقلابی جنگ را اداره کرده و مردم را به صحنه آورد

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اردبیل، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل با پیشکسوتان دفاع مقدس این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار کارگر با اشاره به آمار شهدا و رزمندگان اردبیل از رزمندگان این استان تجلیل کرد و اظهار داشت: استان اردبیل با داشتن مردمی غیور و نجیب در دفاع مقدس و دفاع از حرم پیشتاز بوده است.

وی گفت: آمریکا و استکبار جهانی با تمام قوا در برابر ملت ایران ایستاده‌اند و ما به برکت خون شهدا در چهل سال اخیر با تمام توان ایستاده‌ایم.

سردار کارگر از امام خمینی به عنوان فرمانده بزرگ دفاع مقدس یاد کرد و افزود: امام خمینی (ره) با دید انقلابی و مدیریت انقلابی جنگ را اداره کرد و مردم را به صحنه آورد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ غنی آن با وجود اینکه کارهای زیادی صورت گرفته، اما جا برای کار بیشتر وجود دارد که با توسل به حضرت سید الشهدا (ع) این راه را تا آخر ادامه خواهیم داد.

در این مراسم از سایت شهدای استان اردبیل با محتوای صوت، فیلم، عکس و اسناد و مدارک 30 شهید شاخص توسط سردار کارگر رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار