رزمایش بهداشت و درمان ارتش-10/ عقیقی خبر داد؛

اجرای 13 طرح مردم‌یاری توسط نهاجا در سراسر کشور

مسئول طب رزم نيروی هوایی ارتش گفت: این نیرو تاکنون 13 طرح مردم‌یاری را در سراسر کشور اجرا کرده است که هر سه ماه یک بار این طرح اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ - 06December 2017
اجرای 13 طرح مردم‌یاری توسط نهاجا در سراسر کشور
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، دكتر «قربانعلی عقيقی» مسئول طب رزم نيروی هوایی ارتش در حاشیه رزمايش بزرگ محمد رسول الله با اشاره به حضور سه روزه تیم‌های پزشکی و کادر درمانی نهاجا در منطقه كهير چابهار اظهار داشت: در روز نخست اين رزمايش 750 نفر و در روز دوم نيز یک هزار و 825 نفر در بيمارستان صحرايی نيروي هوایی ويزيت رايگان دريافت كرده و مراحل درمان را آغاز کردند.

وی با اشاره به خدمات پزشکی ارائه شده در منطقه گفت: همچنين تا كنون حدود 10 جراحی عمومی توسط متخصصان ما انجام شده و امروز نيز قرار است 8 عمل جراحی چشم در بيمارستان ما انجام شود.

عقیقی با بيان اينكه 14 رشته تخصصی در بيمارستان صحرايی نهاجا وجود دارد، تصریح كرد: از روز نخست تاکنون چیزی حدود 10 آندوسكوپی در بيمارستان ما انجام شده و همچنين ما در حال ارائه ديگر خدمات همچون راديولوژی به مردم اين منطقه هستيم.

مسئول طب رزم نهاجا ضمن برشمردن اهداف برگزاری اين رزمايش گفت: خدمت رسانی به مردم محروم اين منطقه و همچنين كسب آمادگی برای مقابله با شرایط بحرانی از جمله اهداف برگزاری رزمايش بزرگ محمد رسول الله است.

وی ادامه داد: تقريبا هر سه ماه يكبار يک طرح مردمياری را در مناطق مختلف كشور اجرا می‌كنيم و اين سیزدهمین مرحله‌ای است كه ما در طرح‌های مردم‌ياری و خدمات‌رسانی شركت می‌کنیم.

انتهاي پيام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار